What would you attempt to do if you knew you could not fail?

torsdag 8. desember 2011

Love it!

Typen var i USA på øvelse og hadde med seg hjem verdens beste "gave". Min helt egen x-pole xpert!

Det er godt over et år siden jeg begynte med poledance/fitness i Bergen (på Steg og Dans trening), og jeg har savnet det hver eneste dag siden jeg flyttet derfra. Har savnet både det sosiale og utfordringen i å mestre noe nytt på stangen. Det var en treningsform jeg virkelig trivdes med, og i mitt hode var det mer lek enn trening.


Men som sagt, nå har jeg fått min helt egne stang som er satt opp midt i stuen/kjøkkenet vårt. Elsk! Det et et lite skår i gleden. Styrken min er ikke i nærheten av hva den var når jeg flyttet fra Bergen, og det betyr at jeg ikke er sterk nok til å gjøre alle de tingene jeg fikk til mens jeg holdt på sørpå. Og jeg er fryktelig utålmodig! Men, må prøve å være tålmodig mens kroppen bygger opp musklene igjen.
Har lekt litt nå og da, og merker allerede at det blir lettere. Utrolig deilig følelse! Jeg digger det når jeg får til ting! Ser forresten ut til at jeg skal holde litt nybegynner-privattimer fremover også, tror det blir gøy. Blir kjekt å få igang litt miljø her i Bodø teker jeg!

_Marte Marie_

1 kommentar:

Anonym sa...

hei! har sendt deg meld på faceb. se under annet hvis du ikke finner den :)